
Publicitatea de afaceri este un material promotional care este pregatit si plasat in scopul generarii de venituri din vanzari. Obiectivul principal al acestui tip de publicitate este de a informa si incuraja potentialii consumatori sa cumpere produse sau servicii.
Principalele forme de publicitate ale companiilor includ publicitatea televizata si radio, publicitatea presei si a revistelor si publicitatea online acum. Pentru a pune impreuna o marca comerciala adevarata, a veni cu o strategie integrata de publicitate a fost adesea incurajata.
Desi multi pot deplange publicitatea comerciala sau se pot gandi la ea ca fiind dominanta si prea intruziva, adevarul este ca – functioneaza. In cazul in care publicitatea nu ar functiona in afaceri, nu ar fi o industrie care genereaza mai multe miliarde de dolari.
In multe tari, aceasta publicitate nu se aboneaza numai la ziare si reviste, ci la emisiuni de televiziune obisnuite de care oamenii depind pentru divertismentul lor. Iata aici publicitate prin Mark print.
Cei care au dezvoltat o strategie integrata de publicitate vor avea publicitatea lor de afaceri la un nivel mai inalt. De exemplu, un concept care devine popular la radio sau televiziune va fi in curand inclus in publicitatea tiparita.
De asemenea, poate fi plasat pe ambalajul produsului. Companiile de fast-food pun adesea sloganul campaniei publicitare pe pungile si ambalajele lor alimentare. Toate acestea intaresc ideea de publicitate – cumpararea produsului este o optiune buna. De asemenea, consolideaza si mai mult brandul in mintea clientului.
Agentiile de publicitate in afaceri vor colabora cu diferite institutii media pentru a dezvolta o strategie cuprinzatoare care include mai multe puncte de publicitate care vizeaza o anumita audienta. Fie ca este vorba de un anunt afisat intr-un ziar care ruleaza mai mult de o zi sau de un anunt TV care ruleaza de mai multe ori in timpul lunii, acestea ofera o serie de beneficii.
In primul rand, ofera celor care ar fi putut fi trecut cu vederea in timpul unei alegeri anterioare, o sansa de a vedea acel produs sa spunem. In al doilea rand, daca utilizati aceeasi reclama, economisiti costurile de productie ale producerii unei reclame complet noi.
In al treilea rand, ofera atat agentului de publicitate, cat si mass-mediei posibilitatea de a bugeta in mod corespunzator, astfel incat cheltuielile si veniturile sa fie generate.
In publicitatea tiparita, exista o serie de strategii diferite care pot fi utilizate. In publicitatea de moda in special, este adesea o practica obisnuita de a oferi kituri cu mostre pentru machiaj sau de a pune mirosul unui parfum intr-o reclama. Acest lucru ofera potentialului cumparator cunostinte de prima mana despre produs. Cupoanele sunt o alta strategie comuna. Ele pot fi foarte utile. Multe companii fac publicitate in agenda locala.
- Companiile pot plasa anunturi in ziare.
- Revistele pot fi o forma de publicitate comerciala.
- Cupoanele sunt o forma de publicitate comerciala.
- Agentiile specializate in companii de publicitate vor crea strategii complete pentru a ajunge la anumite segmente de public- etichete peronalizate, stikere, autocolant personalizat in vitrinele magazinelor etc.
Alte informatii despre advertising
Publicitatea este o tactica de marketing care implica plata pentru spatiu pentru promovarea unui produs, serviciu sau cauza. Mesajele promotionale reale se numesc reclame, sau pe scurt reclame. Scopul reclamei este acela de a ajunge la oamenii care sunt cel mai probabil dispusi sa plateasca pentru produsele sau serviciile unei companii si sa ii atraga sa cumpere.
Cand incercati sa va concentrati asupra tipurilor de oameni care au mai multe sanse sa aiba nevoie sau sa doreasca bunurile sau serviciile dvs. si care sunt dispusi sa plateasca banii castigati cu greu pentru ele, ati putea sa va uitati la caracteristicile demografice, cum ar fi:
Definind mai precis cine este clientul tinta, puteti alege mai bine vehicule de publicitate care vor ajunge la mai multi clienti tinta pentru mai putini bani.
Magazinele traditionale de publicitate includ ziare, reviste, posturi TV si radio, toate sunt medii de publicitate. Astazi, totusi, reclamele sunt plasate aproape peste tot si oriunde, inclusiv:
- Panouri publicitare pe marginea drumului
- Laturile cladirilor
- Site-uri web
- Buletine informative electronice
- Buletine informative fizice
- In interiorul facturilor
- Ambalarea produsului
- Servicii pentru restaurante
- Buletine de evenimente
- Depozite si vitrine
- Laturile masinilor si camioanelor
- Peretii vagoanelor de metrou
- Chioscuri din aeroport
- Arene sportive
- Videoclipuri YouTube
Mesajele publicitare in sine sunt concepute pentru a convinge o persoana sa cumpere bunurile sau serviciile unei companii. Chiar si in tranzactiile business-to-business, indivizii trebuie mai intai sa fie convinsi sa aleaga un produs in locul altuia. Pentru a realiza acest lucru, reclamele au cinci componente principale:
– Titlu – Acesta este mesajul cheie care atrage atentia. “Am lapte?” este un titlu perfect.
– Subtitlu – Unele titluri de anunturi necesita clarificari, la fel ca subtitlul unei carti.
– Body copy – Corpul mesajului publicitar apare in sectiunea principala unde sunt evidentiate caracteristicile si beneficiile produsului sau serviciului.
– Imagine – Cu exceptia cazului in care faceti publicitate la radio, inclusiv o fotografie a produsului sau o imagine care ilustreaza un beneficiu cheie este esentiala.
– Indemn – la sfarsitul anuntului, doriti sa invitati consumatorul sa faca un pas spre a face afaceri cu dvs., cum ar fi apelarea unui numar gratuit, vizitarea unui site web, trimiterea unui mesaj text la un anumit numar sau accesare fereastra de tip drive-thru.