
Atunci când apelăm la consultanță SEO, suntem cu toții convinși că avem de plătit niște costuri ridicate, care vor reprezenta o gaură destul de mare în bugetul nostru, astfel devenind determinați să renunțăm la idee.
Cu toate acestea, nu multă lume știe faptul că prețurile unei astfel de agenții sunt personalizate, în funcție de mai multe criterii. Dar despre criteriile acesteia vom discuta în articolul de astăzi.
Dorințele clientului
Obiectivele și dorințele clientului sunt (și vor fi) întotdeauna direct proporționale cu prețul pe care o agenție o să îl pună. Tocmai pentru că ceea ce vă doriți dumneavoastră să obțineți va dicta în mod indirect cantitatea de muncă pe care firma o va avea de dus până la sfârșit.
Cu toate acestea, cel mai important lucru este să comunicați cu respectiva firmă, menţionându-le încă de la început cum doriți să arate afacerea dumneavoastră. Încercați să fiți cât se poate de explicit, pentru a nu exista niciun dubiu, dar mai ales, pentru a obține o experiență cât mai plăcută posibil.
Nișa în care activați
Deși poate părea greu de crezut, domeniul de activitate reprezintă un criteriu foarte strict care va dicta prețul optimizării pentru site-ul dumneavoastră. În cazul în care vă întrebați, răspunsul este unul foarte simplu: concurența.
Concurența este cea care face posibilă obținerea primelor poziții în topul căutărilor Google. De exemplu, dacă alegeți un domeniu mai puțin abordat, este destul de ușor ca business-ul deținut să atingă primul loc, necesitând mai puțină muncă și o perioadă de timp redusă în definitiv.
Locul de activitate
Sau mai pe scurt spus, piața. Orașul în care doriți să vă lansați propria afacere va dicta atât numărul posibililor clienți, dar mai ales al concurenței.
Spre exemplu, alegând un oraș populat, sunt șanse foarte mari să găsiți un număr foarte mare de clienți, dar și o concurență strânsă, în special dacă optați pentru un domeniu de activitate foarte abordat. De aceea, recomandarea noastră este să acordați o atenție sporită și acestui detaliu aparent nesemnificativ, dar care face diferența dintre prețuri.
În final, sperăm ca acest articol să vă vină în ajutor pentru a înțelege criteriile prețurilor unei firme de optimizare SEO, dar și detaliile de care ar fi recomandat să țineți cont dacă aveți un buget redus pentru această etapă. Cu toate acestea, nu este o regulă, piața fiind încărcată cu oferte care mai de care mai atractive pentru clienți.