Rezistenta la schimbare poate insemna o multime de lucruri intr-o afacere online, pentru ca fortele opuse pot rula pe o traiectorie paralela si rezoneaza din diferite sectoare de business.
In aceeasi ordine de idei, dumneavostra aveti o treaba de facut si/sau un contract pe care trebuie sa il indepliniti, astfel incat “cel mai bine” in afacerile dintr-o agentie seo este sa gasiti, de obicei, orice modalitate sa atingeti obiectivele, indiferent de consecintele pe care le are asupra dumneavostra sau asupra clientului.
Desigur, acestea sunt masuri extreme pentru situatii radicale. Exista multe alte modalitati de a optimiza un site, care sa ofere si randament.
Nu este de ajuns sa contemplati motivele pentru care un program a sarit de pe pista. Ar trebui sa va intrebati, de asemenea, despre cine, cum, si ce este necesar pentru a remedia situatia, mai degraba decat sa va puneti intrebari acuzatoare, cum ar fi: Simt ca nu avansam cu acest plan, pot sa intreb de ce? M-ai angajat sa fac recomandari, de ce aceste elemente nu duc la obtinerea de rezultate? Ce vrei sa faci acum?
Este extrem de important sa fiti complet transparent cu privire la intentiile dumneavoastra pentru a discuta problema fara a da vina pe cineva sau a arata cu degetul. Acest lucru este deosebit de important daca abordati problema pentru prima data. La urma urmei, cel mai bun mod de a reconstrui increderea este de a va arata aprecierea.
SEO si consultanta au mers intotdeauna mana in mana. Sunteti specialistul care vindeca probleme de afaceri specifice, astfel incat este usor sa se presupuna ca programele ineficiente sunt rezultatul unui client irational sau dificil. Dar exista, de obicei, unele explicatii perfect rezonabile de ce barierele in calea succesului au fost aruncate in calea dumneavostra.
Exista multe lucruri pe care le puteti face pentru a sprijini punerea in aplicare a recomandarilor dumneavoastra. In general, este extrem de important sa incercati sa puneti intrebari retorice despre motivul pentru care nu au fost puse in aplicare recomandarile, sa acceptati ca erorile care se vor face sunt greseli care pot fi intotdeauna corectate, sa fiti complet deschis si receptiv la feedback-ul de la client.
Pe scurt, SEO, ca orice relatie de afaceri, necesita o gandire strategica pe mai multe nivele diferite, la fel cum face e-advertising. Cele mai bune strategii de gandire este sa intelegeti cum sa comunicati cu diferite tipuri de clienti. Daca cineva nu vrea sa auda ce aveti de spus, atunci aveti nevoie sa gasiti o modalitate de a-i atrage atentia. Acesta este modul in care functioneaza SEO, atunci cand functioneaza.
Daca inca nu stiti cum sa mariti randamentul in afacerea pe care o conduceti, urmati ghidul celor de la https://e-advertising.co pentru a va propulsa afacerea pe culmile succesului.