Cu ajutorul expertilor, am selectat o serie de oportunitati de afaceri care va vor ajuta sa va lansati propriul comert electronic.

Daca doriti sa incepeti o afacere pe Internet, ganditi-va la produsele de consum zilnice pe care le puteti oferi la un pret scazut si confortabil; in nise care nu au fost inca pe deplin dezvoltate, cum ar fi produsele alimentare sau moda, sau cautati noi concepte de afaceri care sa se aplice pe pietele mature.

Oportunitatile oferite de comertul online in Europa sunt la fel de multe ca imensitatea retelei.

Mai jos, puteti vedea o selectie de oportunitati de afaceri pe care le-am facut, care permite utilizatorilor sai sa aiba un instrument actualizat in mod constant, fara a investi in intretinere si a adauga noi functionalitati prin plugin-uri de servicii disponibile in magazinul sau de aplicatii pe masura ce afacerea creste.

Apeleaza acum la Creare magazine online si bucura-te de cele mai importante avantaje.

Magazin de produse terestre, maritime si aeriene

Este un model care va permite sa oferiti un pret mai bun prin economisirea intermediarilor si care functioneaza foarte bine cu oferte de calitate. Exemplul clasic este vanzarea de produse naturale, cum ar fi fructe, ulei, legume sau o combinatie de diferite produse aduse direct de pe teren la masa consumatorilor. Este o categorie de produse pe care le cumparam cu totii si in mod recurent.

Pontul este de a obtine produse de cea mai buna calitate din fiecare zona a tarii. Sunt intotdeauna produse foarte proaspete, aproape proaspat culese din copac, la un pret ceva mai mic decat ceea ce ni s-ar cere pentru aceeasi calitate intr-un magazin fizic. Pentru a avea succes, trebuie sa fii foarte eficient si rapid in timpii de livrare: maxim 24 de ore, daca clientii tai sunt de pe piata nationala.

Iar in cadrul oportunitatilor venite direct din domeniu, conceptele de magazine cu un singur produs care cauta hiperspecializarea in ceva concret este o idee reusita.

Magazin de articole personalizate- o idee de magazin online

Daca vorbim despre cautarea unor oferte diferentiate, o modalitate buna de a prinde publicul este de a oferi articole personalizate, o tendinta larg raspandita in moda si in alte segmente si in produsele alimentare este putin folosit. Un bun exemplu – pe langa dulciurile celebre. – Este batonul de ciocolata care permite utilizatorilor sai sa creeze un produs bazat pe gusturile lor, permitand chiar posibilitatea de a include mesaje personalizate pentru a le trimite cadou.

Dar aceasta personalizare poate fi dusa si in alte sectoare si tipuri de produse, cum ar fi moda, piata editoriala, mobilierul si decoratiunile…

Magazin de produse si accesorii de moda

La fel ca propunerea anterioara, poate parea absurda, deoarece segmentul este cel care a crescut cel mai mult din toate punctele de vedere, adica atat in ceea ce priveste cererea, cat si oferta.

Dar este, de asemenea, adevarat ca increderea consumatorilor si obiceiul de a cumpara haine online este in crestere datorita experientelor pozitive pe care consumatorii le au cu firmele consolidate.

De ce sunt tot mai multi interesati de ecommerce?

Va puteti folosi capacitatea de comert electronic pentru a va imbunatati experienta in magazin, inarmandu-va angajatii cu smartphone-uri sau tablete. Acestia pot arata cumparatorilor produsele online, pe masura ce ii insotesc prin magazinul vostru si chiar pot prelua comenzile chiar la fata locului.

Comertul electronic permite companiei  sa depaseasca greutatea sa fata de concurenti mult mai mari si sa extinda acoperirea geografica dincolo de comunitatea ta catre regiunea in care te aflii, intreaga tara sau pietele externe.

Nu va blocati incercand sa creati un site web imens, de ultima generatie, cu sute de produse. Incepeti cu un site de comert electronic gratuit sau cu costuri reduse si testati trei sau patru produse pentru a evalua interesul clientilor in timp ce rezolvati problemele din procesul de comanda si onorare.

Nu va asteptati sa fiti impecabil cu primele voastre eforturi. Tehnologia va permite sa incercati lucrurile rapid si economic si sa va imbunatatiti. Prezinta imagini atractive ale produselor, descrieri clare si un aspect usor de navigat, astfel incat vizitatorii sa poata gasi rapid ceea ce cauta si sa faca o achizitie.

De asemenea, implicati vizitatorii cu elemente extra distractive si educationale: sfaturi pentru produse, videoclipuri interesante si informatii de fundal despre povestea companiei dvs.

Tinand cont de toate aceste aspecte, vei reusi sa ai numaidecat succes cu site-ul tau si sa te bucuri de popularitate. Astfel, vei vinde mai multe produse si vei avea incasari mai mari intr-un timp mult mai scurt, fara sa iti faci probleme ca nu vei avea de fiecare data cele mai bune solutii la indemana.

Magazinul tau va lucra pentru tine chiar si in zilele in care tu nu faci mare lucru in sensul acesta si te va ajuta sa obtii cele mai bune rezultate, rapid si eficient, intr-un timp extrem de scurt.